jag har tappat bort

min karaktär...
vet inte om jag glömt den nånstans ??? Om nån hittar MIN så kan ni väl höra av er ...
Måste kolla om den ligger under sätet i bilen ...
Jag fungerar så dåligt utan - just nu är choklad det svåraste som finns, så vanebildande onyttigt men ack så gott !!!
Hmmm ska och fira någons födelsedag i kväll ...
Undrar om det blir något sliskigt ... Mmmmmmara

Äsch det värsta är att det är Pump kl 20 så det kan ju vara skönt om jag inte har sötslisk upp i halsen när jag ska "ta i "
Äldsta killen blåste håret och fixade m gele i morse innan skolan ... tjejtjusaren där
Men säg inte att jag sagt nåt det kan vara känsligt.

Förresten - nån som vill köpa plastpåsar ??? Stora killen ska sälja för skolresans räkning ... 
Hör av er ...
 C ya

Kommentarer
Postat av: Mia

Om du köp av min äldsta så köp jag av din:)
Å du, du är inte ensam. Kram syster

2007-08-29 @ 20:17:27
Postat av: Mormor/Mamma

jag får väl lov att köpa av båda, ska prata med Moster Helen oxå

2007-08-30 @ 08:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0