bra dag

idag , var t lycksele på badparken med ungarna och Ola.Skulle inte bada för min "förkylning" TVÅ gånger fick jag hoppa i efter Alma
Men det var Riktigt skönt även om det känns att det är höstvindar ,
sen blev det skjutbanan och jag sköt godkänt - intresseklubben antecknar ...
Sen t Fia för lite fika m kompisar till Alma ! Kul för henne att få leka av sig en stund ,
sen blev det ÄNTLIGEN spinning - har väntat HELA sommaren på det här men trodde inte jag skulle fixa det , det gick ganska bra ! 
Behövde nog det här ...

Abbe sa i bilen sådär "vill lära mig "... ola körde
- Pappa måste man  använda hjärnan när man kör bil ?
-Ja svarar naturligtvis Ola då det måsta man ju
- då är det DÄRFÖR det går så sakta ....svarar Abbe lite finurligt

HA ha ha ha , han är mycket för roliga historier nu läser böcker och på datorn så ... vi skrattade länge åt en förolämpad pappa ...
Så sa Alma - "det var två grisar ute på promenad , då sa den ene - jag har fått en bulle i ögat " Hahaha
Det var en poänglös från nätet som Abbe lärt henne ... snacka om att göra som brorsorna

Skänker en tanke till dem som förlorat en dotter, syster,vän, det är inte lätt att förstå varför ...

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0