besök

av revisorn för bokslut ... Känns ungefär som att gå till tandläkaren och jag gillar INTE tandläkaren
Missförstå mig inte,  vår revisor är super - duktig och bra !
Men jag som inte riktigt har den formella kunskapen är bara såååååå rädd att det ska vara nåt megagigantiskt fel!
Nu visar det sig vara bra ! Jag är så glad så jag nästan gråter !

Sen kan jag bara tala om att jag är fruktansvärt lättlurad !
Därför kan jag oxå gråta !

Inga kommentarer !
Vinlotteri ikväll !
Hoppas jag vinner då blir det rackabajsarns partaj - kommer ni !?

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag kommer - givet!!! Å jag ska försöka att inte lura dig nåt mer =)
Pöss

2007-08-21 @ 15:54:22
URL: http://mejan.blogg.se
Postat av: Monica

Jag kommer också... :O)

2007-08-23 @ 11:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0