åh vad skönt

när man vaknar på morgonen och kan andas nästan problemfritt !

och så skönt när ni visar att ni bryr er om mig ! Tack ! Det blir bättre !!! (Och känns skönt att bara få klaga en stund )

Ska till Joeström i eftermiddag och vi åker över t Norge i morgon över dagen ! Härligt !

Abbe som har lite trist i väntan på att vi ska fara, satt i fikarummet, nu på morgonen, så jag sa ;
Abbe kom hit jag har ett jobb åt dig ! ( tänkte att han skulle packa mynt som Benditos pappa varit inne och växlat )
Då kommer han in i kontoret , suckar och säger...... Åh jag önskar jag var sjukskriven !
Hmmm så mycket för mamman som vill lära sina barn att man måste hjälpa till!
Men han klippte faktiskt HELA gräsmattan i går - jätteduktig ! Vi har en gigantisk gräsmatta .

Tänker på er där ute i cyberspace ....
kram

Kommentarer
Postat av: Anna Henriksson

Haha vilken cool kille han är =) Ja är det nått min pappa avskyr så är det småmynt!

2007-08-16 @ 16:34:17
URL: http://annaslya.blogg.se
Postat av: Anna Lidgren

Jag skrattar ihjäl mig åt abbe!! jag fattar inte vart han får allt ifrån..=) va bra att du känner dig bättre!! snart kommer jag hem!! kram

2007-08-16 @ 17:44:15
URL: http://norrlandsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0