all by myseeeeellllllfffffffff

Jopp jag fixar det galant, att vara ensamstående trebarnsmorsa med tre hundar, driva företag och ha fritid.
Jag skulle faktiskt klara att vara själv. Det är rätt skönt. Att bara vara jag - och tre barn och tre hundar och arbetskamrater och min mams och ...
Ja ni förstår hur det är... jag gör inte allt själv. Jag har fantastiskt duktiga barn, jättefina arbetskamrater, världens bästa mamma som servar med middag och omsorg när det kör ihop sig.
Maken är nämligen på husfarssemester. En dryg vecka i södra Sverige tillsammans med kompisar och Sivan och jagar järnet. Framförallt i skogen hoppas jag. Sivan har drivit, de har skjutit och de har det rätt bra. Men nu saknar vi faktiskt maken/pappan. Nu får det gärna gå fort dessa dagar som är kvar. Men samtidigt så önskar jag att maken får njuta och känna lugnet !
Som sagt - jag tycker det är skönt att vara själv, det går bra- men jag är glad att han kommer hem snart. Han som jag valt att dela mitt liv med och som är min bästa vän.
Mina barn och jag hade en härlig helg med mycket lugn och ro och bara-vara-helg. Vi såg på hockey som storkillen dömde. Vi åt gott. Vi umgicks med vänner. Vi gick promenader. Vi såg volleyboll. Vi sov. Vi - njöt.
Kommande helg blir lite mer - intensiv... men det tar vi då.

Hittade snygga skor när jag skulle logga in på blogg.se;

Skor - Dr Martens: Vonda 14 eye | Yttersidan av skon

Skorna finns att beställa på Brandos.se där jag också lånat bilden. Visst var de snygga !!!

Ja- nu ska jag umgås med mina söner en stund ! I morgon är det våfflor och A-lagshockey!

Mellankillen skulle träna raggningsrepliker på sin mamma ikväll.... då kom dessa två fraser;

# Tjena Kexet - står du här och smular?!

# Sitter din morfar i fängelse? För att han plockat ner stjärnorna från himmelen och satt dem i dina ögon ?

Sötnöten !

Kommentarer
Postat av: Maria

Mäh, fick du raggningsrepliker?? Till mig blinkade han bara med ena ögat och log... ;)

2011-11-16 @ 06:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0