halli hallå !

God mat och lite gott att dricka till i mysiga goa vänners lag - hos min fina mamma. Livet är bara för härligt ibland. Fullt upp har vi oftast - vi är inte ensam om det, men då är såna här kvällar ett tillfälle att hämta energi. Att njuta och bara vara en stund. Mitt i veckan.

Har ju även hunnit gå en rask promenad med min Sivan.

Lilla K var iväg på aktivitet, hon sköter sig själv men sen ville hon inte cykla hem själv för nu är det mörker ute. Väldigt mörkt på kvällen , men då bränner man massor med levande ljus.

StorK har tränat - dubbla pass ikväll - skönt verkar han tycka att det var - sen inventerade han husförrådet på surt och basiskt?! Läxa.

MellanK har anmält sig till att ta jägarexamen, vi får väl se hur det går, han läser och läser, men det är som sagt svårt, han kommer att få kämpa. Det är ett som är säkert. Men vi håller tummarna och hejar på honom.
Allt vad som går. Till helgen skulle han få följa med på ungdomsjakt, skoj. Så skoj så även storebror och pappan hakar på, så jag får väl ta mig ut med Sivan själv då. Men det blir nog bra!!!

Nu är det kväller, godnatt på er allihopa. Vi ses och vi hörs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0