Vackert väder

Ohoy vilket vackert väder - synd bara att det är 25 grader KALLT ! Men vi har pysslat på här inne och är redo att ge oss ut på samhället och handla lite ! Jag hoppas fiket är öppet så vi får bjuda vännen på fika annars åker vi hem och gör det ! Hon fyller år i morgon men är inte här då så vi startar i förskott !

Vi hade en trevlig nyårsafton i glada människors sällskap - även om jag tror jag tillbringade större delen av kvällen i köket, men det var trevligt där med - många som var inne och "köksade" en stund ! Ett och annat kras blev det men inget fasligt farligt!
God mat ( alla hade lagat sitt eget ) och en och annan rolig lek och Bra musik - tyckte de flesta ;-)
Sen att barnen - alla tre - var kvar till sist, de hjälpte oss att städa upp och röja det värsta. Och så fick vi gå över till grannhuset och sussa några timmar.
Alla vaknade före 11 - så -
I går var en slöardag - vi röjde färdigt efter festen tog oss hem och packade undan allt.
Sen sov jag en stund medans maken lagade godmiddag.

Löste melodikrysset på morgonen samtidigt som jag stökade - skönt när man klarat av det och tack för google !
Idag får vi middagsgäster !

Nu ska jag ut i kylan !

Kommentarer
Postat av: Ann-Ci

Tusen tack för uppvaktningen : )

2010-01-02 @ 15:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0