slalombacken

Jo då - lite bättre dag idag - men jag känner mig inte hundra kry ! Det är nog det som ställer till det mesta ...
Kan inte sätta fingret på vad som inte känns bra - lite yrslig så där. Men det går väl över.
Dagen idag har varit bättre än igår - då var jag på väg att gå hem från jobbet.

Har varit på polisstationen idag och sökt licens. Hoppas det går. Av fler anledningar.
Håller också tummarna för F som var på lassa idag - inte för att vi tror på under men ... lite hjälp ett tag i alla fall... kanske.

Blev inget möte för att spinna vidare på planerna ikväll -vi blev för få - men vi jobbar på. Det är bara det att det tar sån tid. Jag vill att saker ska hända nu. Men ibland är det kanske bra att det tar tid också.
Annars kan jag ha en tendens till att förhasta och kanske förivra mig.

Istället blev det i alla fall slalombacken med lilla K med bästis. Killarna var också där m kompisar. MellanK trodde sig inte om att kunna åka- det var första gången för i år. Så vi hade ett samtal om positivt tänkande.
Längtar t helgen då vi drar t Umstan ! Shopping, hockey och High School Musical står på schemat.
Storkillen drar på egna hockeyäventyr och pappan jobbar.

Men nu blir det spikmattan få se om den kan lindra min yrsliga känsla...

Gonatt på er allihopa där ute och sköt om er ! Och vet ni vad - jag gillar inte när man ljuger för mig !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snälla du..ta djupa andetag, andas lugnt, varva ner...jag tror på det, innan det är för sent.

Kram och åter kram

2010-01-20 @ 23:14:51
URL: http://yomagic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0