Fredag V 2 ;0)

Jo jag är med Lovisa - helt rätt ! V 2 är det än så länge !

Nu ska jag göra helg och gå hem ! Skönt med fredag den här veckan.
Jag har hunnit med att göra det jag skulle och det har inte tjorvat nämnvärt !
Skön känsla !

Sen går arbetet framåt med det vi pysslar med vid sidan av. Kan vara så att vi är närmare än på länge ;0) Men det kan ju lika gärna ta ett tag till !?

Mamms kommer t Big Lake i morgon och gör en snabbvisit ! Najs ! Men hon har fullt upp med att vara arbetslös- kunde inte tänka mig att det var så stressigt att inte ha ett jobb ;0)

Igår var det grattis för min syster - god tårta och framförallt trevligt m lite surr och prat. Vi hann med att simma en kort stund också.

Sen gjorde jag nåt tokigt - köpte en flaska t min syster på "glasboa" samtidigt så införskaffade jag tre flaskor för eget bruk - fylla på förrådet s.a.s. 
Det var bara det att jag glömde de förblånade flaskorna i bilen i natt - så i morse var det expolsion i framsätet på golvet. Kunde gjort mycket roligt för de pengarna som försvann där. Men jag behöver inte få blykeps i a f.
Även om det händer så ofta.

Min bästa vän är jag själv~

Vem bryr sig om mig om inte jag gör det?

Ibland gör vi fel men vi är aldrig fel.

Andras åsikter och sanningar är deras, du har dina egna

Att investera i mig själv är det bästa jag kan göra

Fråga dig själv om det du gör fungerar eller ej

Den som alltid vet bäst lär sig aldrig något

Den som alltid planerar för framtiden, missar nuet


Kommentarer
Postat av: Ulla

Krama mammsegullet från mej!

2010-01-15 @ 16:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0