Torsdag redan?

Jag fattar inte att den här veckan har gått så fort ändå - skyller på feberdimmor !?

Tog mig i alla fall för idag- jag var in på macken och kollade - WOW ! Allt är inte klart än men ommöbleringen känns klockren. Och nystädade hyllor. Jag har fotat så det kommer bildbevis på S.O mackens sida på facebook, nåt kort kan komma här med ... även om det egentligen är rätt ointressant - eller !? Nej klart ni ska få se !!!
Är nästan glad att jag inte var där och hejdade och bromsade-
jag kan säkert fixa till sånt som jag inte gillar nu ;-)

Sen fick jag en kopp kaffe på akkan - i ca 20 minuter högst, och var in på skolan för att plocka hem lite läxa till lilltjejen ! Hon formligen kastade sig över böckerna, brorsorna har ju fått hem läxa tidigare men inte hon- ingen som orkat hämta till henne. Hon har nog gjort mesta läxan redan. En veckas skolarbete - i stort sett.
Duktig liten pingla! Men inte frisk- hon har fortfarande feber- i morgon ringer jag sjukan - hon har haft feber sen i söndags - nu tryter orken. Får väl se vad de säger ???

När jag kom hem efter 45 minuters utflykt var jag kallsvettig och helt slut på ...
Fattar inte hur jag ska orka en dag på stan på lördag ??? Blir att inta en cafe´stol centralt belägen och med snabb och bra service ! För långtidssittning !
Och på kvällen blir det Takida - kanske ska hitta mig en rullstol el nåt sånt så jag får sitta !

Nu kryper jag isäng !!!

Förresten - nån som ska till Umeå i morgon eftermiddag ? Hör gärna av er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0