onsdag

Maken har gått jaktprov idag med en av jämthundarna- det gick sisådär tror han- inte riktigt hundra.

Jag, mellanKillen och kompisen åkte t Vilhelmina vid 2-tiden - jag dumpade grabbsen hos kompisen och åkte för att kolla handeln i Villis. Rätt sådär var det - hann väl inte kolla så mycket i o f s. Sivan skulle ju ha lite omsorg också.
Matchen gick bra- Storuman vann med 7-4 det var lite skakigt ibland - i alla fall på läktaren men det tog sig !

Är så glad att min syster tog sig an lilla K som fick följa med hem och vara där tills maken kom från skogen .
Tackelitack tack !!! Jag tycker om er !

Lite sur är jag över att jag missade Grey´s eftersom jag inte var hemma och bevakade mina intressen- det var nån som hann knipa tv dosan före mig " surast i världen "

Men i morgon är det en ny härlig dag !

Pst - hörde talas om en man i Lycksele som varit försvunnen- tycker sånt är ruskigt otäckt- man vet aldrig vad som ligger bakom och vad som hänt- tack och lov kom han åter !
Sen ska kommunalrådet sluta sitt jobb efter valet... hoppla då - vem ska då kliva in för att röra om i grytan.

Spännande spännande !!!

Godnatt alla ni där ute !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0