fredagsmyyyys

Med en liten favorit ... jag skulle gärna sitta hemma i soffan och njuta och låta smaklökarna sukta....

Meeeeen vad är väl en bal på slottet - eller han i tv-rutan , jag har ju Maken och får njuta av honom på rinkhörnan vid Vildmannahallen i Storuman.
MellanKillen ska ha match -matchstart är kl 20, precis när Idol startar.
Repris på söndag säger ni ?! Jo jag vet men - vet ni var jag är då???
Jo på Vildmannahallen - Hockeyladan i Storuman...

Hockey HELA helgen som sagt !
Däremot är jag fortfarande  hes så nån hejarklack kan jag inte hålla i men mina sympatier har jag där ändå !!!

Och i morgonkväll blir det Älgfest i Stensele - Vi är faktiskt bjudna i år också - och det ska bli spännande.
Jag har hört att det kan vara svallande känslor - av alla de slag ;-))

Det är vitt på backen här i Storuman i dag - jag hoppas det får ligga kvar !
Det är så mysigt !

Kommentarer
Postat av: LinjalenAnna

Ni kommer ha excellente serveringspersonal!

2009-11-20 @ 15:08:17
Postat av: Hanna

Svallande känslor?? Hur som helst så pratade jag med Maria igår. Iom att fam Rå/Ho inte ska ha den traditionella träffas-hemma-hos-dom-innan-det-är-dags-att-äta-grejen så tänkte vi att vi skulle kunna träffas hemma hos oss innan vi går dit :) Ni är jätte välkomna hit om ni vill!! Kul med älgfest!

2009-11-20 @ 15:21:29
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0