Surläpp

Alltså vad sur jag var tidigare... inte meningen, kan hänga ihop med att jag är så choklad sugen...
Ni vet - sur och chokladsugen, kan hänga ihop vissa tider i livet skeenden....

Men i alla fall har vi hjälpts åt att rensa barnens garderober, det har provats, suckats, svettats och kastats i sopsäck som ska lämnas in t nån som vill ha...
Det är lite skillnad- killarna suckar pustar , vill int och det är bara jobbigt m kläder
Lilla K hon är överlycklig, hittar nya kläder, nya konstellationer, provar allt och är jättenöjd...
Genus

Sen åkte jag iväg på boxing- fick ut lite surkäring ur mig ...  det var väldans skönt!
Har ont i ena handen bara , men det är det där som brukar vandra så det ger sig nog !

Sen är ungarna anmälda t Stensele runt, jag cyklar m storK och lilla K ringde min vän och ville ha sällskap av henne - det hade hon bestämt ! Som tur var gick det bra !
Och jag är anmäld till kvällens festligheter också - jag hoppas att det blir skoj fast jag inte deltagit i tävling !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0