Vet ni vad ...

Idag är det pizzabuffe på hotellet , dit ska vi ! M Frissan och hennes barn ! Mums !

SKönt m lite helg ledigt ska det bli för just nu känner jag mig som en urvriden trasa


sådär , allt som varit som tryckt och spänt, allt som jag funderat och inte haft en plan för, allt som varit osäkert ...

En del finns naturligtvis kvar , men en del har lättat ( bl annat det där telefonsamtalet jag inte ville ta, har jag tagit itu med ) - då känns det som jag bara vill gråta en skvätt, ska nog göra det innan kvällen är över - på ett eller annat sätt, framför en film eller nåt sånt kanske !
( Kanske måste be Maken reta mig lite annars men då är risken att det blir han som gråter innan slutet ;- )


Kommentarer
Postat av: Monica

Hoppas att ni får en trevlig pizzakväll. Hälsa!!

Kram

2009-03-13 @ 18:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0