....

Ännu en dag har gått.
Vasaloppet på tv, såg lite med lilla Mamma - är så skönt att hon är här !
Satt mycket m näsan i datorskärmen också ... letar fakta... och undrar ...

Sen ringde lillaK´s bästis och ville t backen så vi tog oss dit - inte så bra väder, men vi fick andas frisk luft.
Kallt blev det till slut.
 Lilla K har varit på ett sjudundrandes dåligt humör idag - vet inte vad det är , men hon är väl som en annan , lite slut på ...

Många sköna samtal i dag såna som man vill göra förr eller senare .
Fick en hint om nåt som hände för några år sen som jag faktiskt glömt - tro´t eller ej ....
Men det var också lite liknande det som händer nu !

Ett av de mest fina och omtänksamma sms någonsin  fick jag i kväll ... Du är för söt Lina !
Hon mindes mer än vad jag gjorde , men det var bra att du sa nåt...
Jag fick skratta lite ...
Det är också skönt ...

Bion var bra, klart bra ! Men jag är glad att lilla mama bestämde sig f att stanna hemma ... den var otäck.

Ta hand om er och var rädda om ... det ni har !

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, vad rörd jag blir över att sms:et uppskattades så mycket! Och att det placerades in i kategorin "mesta fina och omtänksamma sms". En stor kram till dig!

2009-03-02 @ 13:28:49
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0