Well fredag igen

och jag kan nog slappna av nu känns det som , det blir 60-årsmiddag och firande i morgon hur som helst, vi har det klart som vi hade tänkt ha klart, lugnt och skönt.
Har packat det som ska packas tror jag, det är mycket som ska tänkas på.
Men det blir nog bra !

I Gunnarn har det också fixats och donats har jag förstått.

Har jobbat järnet idag - det blir ju lite mer hipp som  happ de närmsta dagarna framöver.

Vad jag är tacksam idag - tacksam för allt jag har - inte materiellt men i sånt som inte räknas i pengar-
Kärlek, lycka glädje och tårar.
Kärlek till livet, min familj och mina vänner, kärlek till allt som gör livet värt att leva
Lycka över detsamma men även över andra människor, som jag tycker om och som jag skulle  önska att de har det bästa.
Jag är också tacksam över tårarna- att jag har känslor som gör att tårarna kommer , att jag har vänner som jag gärna gråter för och med, jag är tacksam över att tårarna trots allt renar och gör saker lättare ...
Jag försöker även vara tacksam över alla fina människor som inte finns i livet längre, men som jag en gång kände och älskade...
Som jag saknar väldigt mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0