Ja det är så ...

Det som ingen kan förstå och vill tro !
Åter en ung människa som inte ska få leva och uppleva , ge och ta, älska och bli älskad  ....
Det gör så ont i mig det som alla runt omkring henne ska igenom nu ...
Det tar tid - låt det ta tid ! Att sörja är en lång process.
Stå nära varandra så nära ni kan och orkar !

Jag tänkte senast igår om nåt som hände där hemma - att det här måsta jag ringa och berätta för pappa - min pappa dog den 13 juni 1993.

En annan sak som väckt känslor är det här inlägget ...  Vad tycker ni ? Läs själva och fundera och begrunda !?

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad jag suckar över allt som händer! Kan det alrdig ta slut på allt hemskt som händer ?? Inte nog med allt som familjen o vänner har "framför sig"..

Sorg i hjärtat.

2009-06-03 @ 18:45:44
URL: http://jonssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0