????

Varför är alltid Tomas Brolin på idrottsgalan ? Är inte han bortspelad sen länge ? Jag begriper mig inte på sånt där men jag funderar bara ... Och samma Martin Dahlin ??? Minns man dem överhuvudtaget ? Vad var de kända för ??? Fotboll okej - och Annika Duckmark och
 några skjortor .... Men mer då ?

Tomas Brolin & Martin Dahlin  (Bild från stureplan.se)

i mitt horoskop i en söndagstidning står det ;

Veckans Tema ;"Tempo" Du ökar tempot för att hinna i fatt med saker och ting du har missat, Men något stör din koncentration, kanske kärleken som pockar på mer uppmärksamhet !
Veckans bästa ; Hemmamyset
Veckans sämsta ; Chefen
Råd ; Skärp dig !

Jag förstår det inte riktigt ...
Tempo kan jag fatta - jag har varit hemma m vård av öroninflammerat barn..högarna är gigantiska på jobbet ...
Veckans bästa - okej kan jag hålla med om !
veckans sämsta ?????
Råd ; Jo jo - ska försöka ???( Öhhhh )

Robert Gustavsson är rolig - Jodå Björn med !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0