what to say

det går bra...Han mår bra !
vi hoppas det löser sig ... Det är inte bara en det är synd om... det kan vara fler än vad vi vet ...
Prata prata prata...det är inte lätt men det hjälper lite... Ont i nacken men det går nog också över , det kan vara annat som gör mer ont ... Sen att folk ifrågasätter tryggheten där - vet inte vad jag ska säga ... det kan ju hända saker överallt ...
Men det är klart - det går ju diskutera ???

Ja ja nog om det ...

MellanK har spelat hockey i kväll fast han hostar och kraxar- han hade tänkt dubbla men struntade i det - klokt tycker jag som också hostar och kraxar.
Inte underligt att det kändes som det gjorde i går kväll ... Typ andningsstopp kanske därför jag missade och sopade till på fel ställe !!!

I morgon blir det Malå m storkillen som ska spela lite hockey, breddläger kallas det !
Med hockeykillar i samma årskull från andra ställen...
Åh jag har köpt nya skor idag - är så nöjd- har inte ens vart på en affär utan nån hade köpt ett par i fel storlek för henne - men rätt för mig ! Glad glad glad!
   bild från  www.icebug.se/default.aspx    


Kommentarer
Postat av: ÅM

Åhh Anders hade med sig ett par sånna skor hem till mig, men dom var för små å nu finns det inte fler att få tag på denna säsongen... Dom är supersnygga!

2009-02-12 @ 15:55:25
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0