torsdag före fredag

känner mig helt slut på och skulle vilja sova - tur att det snart är dax !

Ikväll blev det lite box- känns skönt att vara på G
Känns lite mindre skönt att det hänger lite i luften beroende på om Korpen Storuman får nån ny ordförande.
Känner sig nån manad så är det bara att hoppa på !!!
Men ledarna har sagt att vi får då hålla på till våren i a f.
Sen löser det sig nog !
Jag har hamnat i nåt som kan leda till nåt - det rör på sig och vi blir oficiella snart - får väl bara se hur lång tid det tar och om vi kan sy ihop säcken.
Kryptiskt jag vet men ni ska få se ...

Sen har jag köpt skidor idag - inte fått dem än, men då blir det lite skidåkning hoppas jag!!!

Och vad vi har donat för morgondagen- lite nervös är jag för att ha kommit ihåg allt! Men det löser sig nog också !
Det blir en lång intensiv och spännande morgondag ! Jag hoppas vi ses nånstans !!!

Sköt om er !

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är så himla hemlighetsfull och mystisk, vet du det?

2009-12-04 @ 17:10:59
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0