Det blir inte alltid ...

som man tänkt sig...

Var på sjukan m storkillen idag, efter mycket om och men, mest för att kolla innan vi åker t Turkiet så inte nåt var brutet.
Eftersom han åkte vattenskidor igår så tyckte jag att det inte borde vara trasigt i a f även om det har varit en ovanligt lugn och stillsam storkille i helgen.
( Han åkte på en tackling sista ispasset på hockeyskolan, ingen våldsam tackling men den tog fel )
Det visar sig att ett ben i handleden var brutet...
Så summan av kardemumman blev  att han måste ha gipsskena 4 veckor från nu !

Ja ja vad  är väl en bal på slottet, vi fick med oss så han kan byta förband och så men det blir ju t att ta det lugnt.

Och därmed missade jag lunchdaten, så vi får väl ses efter semestern igen ... lite surt ...men ...

Sen har vi halvkrassliga jobbarkompisar men det löser sig väl hoppas jag ...

I morgon bitti ska vi på ett viktigt möte sen tänkte vi dra vidare , vi får väl se hur vi lyckas med det .

Nu rusar vi runt och packar mellanK står för matlagningen - det blir pizza idag, sen hoppas jag kunna ta mig på boxing m Hannapanna - jag behöver det !

Cs och hörs !

Kommentarer
Postat av: ÅM

Jag såg er ju på pparkeringen..stackars StoraK. Jobbigt med ett varmt badnndage och gips i värmen och på er semester! Hoppas ändå att ni får en underbar resa =)

2009-08-10 @ 19:10:53
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0