Fredag 24 April

Deklarationen är fixad, jag har betalt räkningarna, storkillen är rätt okej - tror jag .

Jag har ringt samtal och fixat och donat så snart är det helg, vi skulle dra till fjällen - men det verkar inte bli av.
Lite trist men vi får väl hitta på nåt annat ... vad vet jag inte men nåt blir det väl !

Nu ska jag snart iväg och fixa nåt jag gruvat för men det ska väl gå bra det oxå ...
Hoppas jag - det kan göra ajaj men jag hoppas inte det ...

Det där skrev jag i  dag vid 13.30 och vet ni vad- nu sitter jag i stugan med barnen , Maken är på väg hit, vi eldar och myser framför Tv´n zappar mellan Talang och Så ska det låta Storkillen har provfiskat lite och vi mår så gott .
Det är så härligt att impulsa så här ibland, ungarna rusade på , packade , fixade och plockade, hjälptes åt och humöret är på topp hela tiden, vi stannade i Slussfors och köpte glass, surrade hela vägen hit ,  och man bara  njuter !!!
Vi var här samma tid i fjol , då var Maken supersjuk, utslut på och förkyld - jag hoppas vi slipper det i år !

Sen gick det bra det jag gruvade för ;-)





Kommentarer
Postat av: Maria

Kram på er alla, hoppas helgen blir toppen ♥

2009-04-24 @ 22:18:34
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0