Upp och ner

Ner och upp ...

Dagen idag , har varit ungefär som igår, upp och ner i omgångar, fick ordning på nåt på jobbet som strulat så nu är det dax för nästa STORA strul, men det löser sig, hoppas jag m lite hjälp av support .

Var som sagt på tävlingar i morse där storkillen hoppade längd, sprang 60 m och stafett, han kom m en guldmedalj på stafetten, mellankillen ficksilver i 60 m och silver i stafett. Rätt så nöjda förutom att mellankillen inte känner sig kry, har stoppat i honom Ipren och hoppas han hämtar sig.

Eftermiddagen har jag tillbringat m ett gäng härliga kvinnor i olika åldrar och arbetssituationer. Jättetrevligt var det , och väldigt lärande , men samtidigt väldigt frustrerande ... tänka till om mig själv ,  men det var ett mycket träffande resultat det jag hann läsa, om mig själv.... ska läsa mer senare i kväll .
Men trevligt - bådar gott f fortsättningen - jag saknade bara en person som alltid brukade vara på liknande tillställningar förut....

Sen iväg på ett födelsedagskalas för en åttaåring ! Trevligt !

Så nu har vi hunnit städa och ska sjunka ner i soffan .

Suger på en sur karamell- ett mail jag fick - har gjort någon besviken och det är ingen rolig känsla, men det är min impulsivitet som ställer till det ibland. (Men det kommer fler chanser som nån sa.)
Måste tänka mig för ...
Fast  å andra sidan sa nn - Men herregud det är väl bara att köra - lära sig det gör man eftersom ...
Gud vad jag lämnar ut mig ibland - men det bjuder jag på .... Ibland ;-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0