Utklädning

Är det på discot ikväll , så när jag fick fart på lilla K sent i går kväll för att leta lämplig klädsel kom hon ner i köket och deklarerade att jag skulle plocka fram ett lakan ...
Hon skulle föreställa spöke ! Okej Spöke kan man vara på ett halloweenparty, men på henne , hon skulle ju se ut som ett litet utropstecken och ett hetl lakan för lilla K kändes slösaktigt - Jag förslog att hon skulle vara häxa !
Ja - hon satt ett finger i luften och sa wow , hjälp mig hitta kläder .
Vi gick upp och rotade litet - det slutade med att hon bestämde sig för att vara älva !
Tingeling ! Hon tog några danssteg och var jättenöjd!
I morse när jag lämnade henne på skolan så sa hon - jag vill ha såna där mustacher på mitt ansikte - och ritade ut var hon ville ha muscharna och skägget .
Jag fick en bild av en liten minigayparad...
Lovade lite glitter och fint smink istället .....
Det köpte hon !

MellanK vill inte klä ut sig - han påstod att han skulle gå utan kläder .... Kejsarens nya kläder, nkte jag men det var inte riktigt så han menade påstog han ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0