Skitjakt

på mig i morgon ... har inte bestämt om jag går m maken och hunden eller om jag passar ... beror på lite om vartannat...
Visste inte ens om jag skulle ta mig ut, men nu gör jag det i a f ...

Har gjort någon besviken idag - är lite fundersam över det ...

Blir besviken på mig själv också .... är lite fundersam över det med...

Just nu skulle jag vilja tröstäta lite B & J , men det gör jag imorgon kväll tror jag ...
Då kan jag samla på mig mer i morgon att tröstäta för

MellanK är stucken av en geting...- han har ont

Kursen idag var suverän ... Vilka brudar det finns i Storuman !!! Helt sanslöst roligt och utvecklande , utbildande...
Ja bra helt enkelt ....


Ibland undrar jag vad ni läsare finner för nöje i att läsa om mitt liv och min vardag???
Och vad ni egentligen vet om mig ???

Jag är ingen flashig modeböna som fotar outfits ( kanske skulle ändra på det men då skulle ni nog sluta läsa eller polisanmäla mig för förargelseväckande beteende ??? )

Jag skvallrar inte och snackar inte skit ( här ) men gudarna ska veta att jag skulle vilja ibland
( förstås att jag gör det i verkliga livet , vem gör inte det - det hör till småortslivet att alla ska veta allt om alla och tycka skit om det mesta som andra gör så att man framstår i bättre dager än övriga - trots att de sitter på sin kammare och gör likadant åt andra hållet - cyniskt )

Jag lever mitt liv i 120 och så är det - jag hinner allt och lite till  .... Men i verkliga livet är jag fruktansvärt lat ! Jag hittar alla ursäkter att smita undan och bara lata  mig - att ligga på soffan och käka praliner medans gubben jobbar och sliter det är mitt nöje !!!



Jag har ofantligt mycket pengar som jag bara strör omkring mig och handlar massor med saker jämt och överallt!
Mitt bankkonto är fett överbelastat m pengar -bankgarantin är en fjärt i kosmos för mig - så jag har spridit mina risker på alla banker !!! Eller förresten min madrass är min bank !        

Mina barn - ja mina barn - säg vad ni inte vet om dem ....
Vad de säger, vad de gör, när de fiser , när de skiter, när de rapar - allt !

Som ni märker är jag lite sarkastisk - det beror på att jag hade lust att vara det just nu - jag vet att folk stör sig på det jag skriver/ att jag överhuvudtaget skriver blogg , jag  brukar skita i det , och tycka att man inte behöver läsa då - om det är jobbigt , men jag vet också folk som lösenorsdsskyddar sin blogg- det är ju ett alternativ också ...
Jag tycker bara Att det är okej att ni stör er - det visar att ni bryr er !!!

Sen säger jag godnatt !!!




Kommentarer
Postat av: A-E

Jag gillar att läsa vardagsbabbel från någon från centralorten!

Blogga på!

2008-10-09 @ 21:38:08
URL: http://aehandmade.wordpress.com
Postat av: Lina

Om du är sarkastisk - vad är jag då? Jag älskar din blogg! Jag stör mig inte på något utan tycker om den för den den är. Vad jag vet om dig är en bra fråga som enbart du kan svara på, faktiskt...

2008-10-10 @ 01:51:35
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Maria

puss å kram på dig vännen, jag gillar dig iaf...

2008-10-10 @ 08:23:50
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: SE

Avundsjuka, avundsdjuka kallas det. De som tycker det är skit behöver väl inte läsa. Det är väl allas rätt att vara den man är:) Så fortsätt vara den du är Anna, kul att läsa din blogg,hittade den idag:)Som jag sagt tidigare, i lilla Storuman kan man inte Unna någon lycka och framgång!!!För vad kan hända då???

2008-10-10 @ 09:13:46
Postat av: Anonym

Håller med... varför läser man andras bloggar om man bara ska klaga & klanka på bloggaren & det som skrivits av den?? Ibland försöker jag förstå, men ger upp lika snabbt & ägnar istället tanken åt de som faktiskt vill läsa min blogg samt uppskattar den ;)

Jag är en återkommande besökare här hos dig men skulle inte vara det om jag inte gillade din stil & ditt sätt att skriva ;) Var den du är!!

2008-10-10 @ 10:37:28
Postat av: Lovisa

Ops... namnet föll bort ;)

Står självklart för det jag skrev!

2008-10-10 @ 10:40:48
Postat av: ÅM

Jag gillar att läsa din blogg =)

2008-10-11 @ 12:34:20
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0