Ooops och efterlysning

Ooops för att ni var så många som tittade in här igår - roligt ( hoppas jag i alla fall ;-)

Efterlysning för att det ska vara halloweendisco på fredagkväll för förskoleklass till klass tre och mina barn behöver halloweensmink och ev attiraljer ...
Är det nån som ska till nåt ställe typ Dollars eller liknande som kan tänka sig att införskaffa lite sånt till mina barn ????
Har tittat lite på affärerna här men inte hittat....

Lilla K är eld och lågor att hon ska få gå på discot - hon och alla klasskamrater! Lilla DiscoPinglan !



MellanK är mest biten på jakten just nu - han har bestämt med papps att han ska med på lördag och söndag - så vi får se om de åker upp efter discot och sover över eller om de kliver upp på lördagmorgon och åker iväg? Jakt blir det i alla fall !

Storkillen ska ha hockeydag vad jag förstår på lördag, egentligen ska han stå en timme och sälja toapapper och godisburkar utanför skoteraffären, men eftersom han var så duktig på att bära in papperet igår så har jag bestämt att han har gjort sitt på den fronten - han ska få hjälpa till att lasta papperet och bord i släpvagn på fredagkväll!
Bara så det så !

Som sagt nån som vill köpa papper - hör bara av er !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello Vi har lite grejor ni kan ju komma å kolla ngn kväll kram systeryster

2008-10-21 @ 10:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0