Krock

Jag gick i morse och lilla K cyklade till skolan, när vi kom utanför gamla Vallnäs Livs så fick vi sällskap av en liten katt- kan inte ha varit många veckor gammal. Den ville gärna hänga med oss en bit - det var bara det att den sprang ut precis framför lilla K´s cykel så hon körde på den - tjong sa det - vi blev nog lika rädda alla tre .... Men kissekatten klarade sig , den följde bara inte med oss längre ....
När vi sen kom på skolan höll lilla K på att bli påcyklad ... men hon klarade det med - jag undrar om hon ärvt trafikvettet från sin mamma ???

Jag har ont i kroppen idag efter krattningen i går kväll - känns att mina muskler inte riktigt är vana ....

Ikväll är det föräldramöte jag måste kolla m systeryster om lilla K kan vara där en stund

Hur många getingar kan det bo i ett getingbo ???
Vi har ett ute på altanen under taket, så nu håller getingarna på att flytta in hos oss- jag dammsuger ihjäl, slår ihjäl  och dränker dom om vartannat. I morse tog jag 7 stycken, igår ca 20 under helgen som var tog vi säkert hand om 60 stycken.....



Kommentarer
Postat av: LinjalenAnna

Jag bjöd mina getingar på RADAR - funkade perfekt bara på ett par minuter!

2008-10-07 @ 13:41:58
URL: http://www.linjalen.com/annasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0