jag kommer senare

utmanad - va ? åh snacka om nån plastgaffel för hundra år sen - men så går det när man ska stjäla mat från en fattig stackare....
Hur kan man minnas sånt tjaffs - hon får ju vara glad att hon minns var hon bor och vad hennes barn heter ;-))

I alla fall så grunnar jag men kan inte komma på nåt att skriva som skulle beskriva mig... tänk om nån annan kunde komma på 7 saker om mig... vad spännande skulle inte det vara !!!
Det blir min utmaning till er ! Sju talande beskrivningar / händelser / ord om mig som ni känner mig !!!

Jo jag vet jag ska ta utmaningen -inte i dag - i morgon ...

Idag --- har det hänt---- massor --- som vanligt !

Minns inte allt och ikväll har jag bara rensat matkällaren på lite mysgott som gick ut på bäst-före-datum typ 2003 nån gång...
Så nåt lite nyttigt har jag gjort !
och börjat stuva i ordning lite Loppanprylar !

Lilla K har haft kompis- jag märkte aldrig att nån var här - så lugnt var det ! Skrämmande lugnt !

I morgon ska vi få besök på jobbet- som ska snacka future med oss... få se vad den killen har att säga - men det känns som det blir kanon !

Nästa fredag ska jag t Ume på Lassa igen .... fredag på allhelgona helgen ... Ja ja det går väl det med !
Hela dagen ska jag vara där 4 tider att hålla reda på ... Oj oj oj ! Men då får jag ett delbesked om jag kan göra som jag tänkt i framtiden- så lite spännande är det !
Kan som inte släppa tanken på det där som jag just nu bara vill såååååå gärna !
Men som sagt vi får se !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0