föräldramöte

Har varit på Lilla K´s föräldramöte i kväll.
Trevligt att träffa alla föräldrar som var där, lilla K trivs som fisken i vattnet på förskolan även om det ibland är lite jobbigt , men som jag sagt tidigare så är personalen superbra !
Det de reagerat på och som jag även hört i andra klasser är språket som ungarna använder idag - så mycket fult och ovårdat som kommer ur barnens munnar- jag hoppas vi kan hjälpas åt att bryta den negativa trend som råder ... om alla hjälps åt att reagera .
Annars verkade det mesta fungera bra!

Jag fick reagera i Lördags - måste prata m en pappa om dottern som hade fest hemma , ingen förälder hemma - där såg man porrfilm och drack alkoholhaltiga drycker.... Dottern är i högstadieåldern...
Känns inte okej- jag hoppas att jag får veta om mina barn gör något som inte är okej... att man har ryggrad nog att komma och säga till på ett eller annat vis...
Så att man som förälder har en chans att ta tag i eventuella problem...

Sen det här med våra husdjur getingarna , det är verkligen HUSdjur, de har byggt bo i väggen så maken måste bryta lös brädor från väggen för att ta dän boet...
Till dess får vi leva m våra husdjur, vara försiktig m  var vi trampar och var vi lägger fingrarna... de finns ganska överallt...


Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack tack ;)



Läskigt med så mkt getingar, som är inte mina favoriter!



Ha en toppen dag, Kram!

2008-10-08 @ 09:02:48
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Lina

Just nu hatar jag mig själv att jag kunde glömma, missa, totalt förtränga mötet:( kanske beror de hela på att jag skrivit de den 17 istället för ja.....;)

Blir iaf galen på mig själv!!!

2008-10-08 @ 15:51:25
Postat av: Hera

Kolla med försäkringsbolaget...det kan faktiskt ingå att de sanerar och skadedjursbekämpar!

Vet jag som varit på kurs idag :-)

2008-10-08 @ 22:14:20
URL: http://hera.blogg.se/
Postat av: ÅM

Huvva vilket getingbo!!!

2008-10-09 @ 13:30:14
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag tycker du skall ta reda på fakta,innan du säger saker som inte är sant.Hon hade inte fest utan var och hämtade ett usb minne,och det var ingen som drack.Mvh mamman till dottern.

2008-10-14 @ 11:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0