Älgskogen

Hela långa dagen idag !
Har kommit hem för ca 30 minuter sen , så nu ska jag kasta mig i duschen, hämta lilla K hos bästa systeryster och familj, där hon varit under deras vingar sen i går kväll - jag har inte träffat henne sen i går morse , så jag LÄNGTAR !
Sen ska vi hem och mysa i soffan till tvn och äta BEN & JERRY`S !!!

Det var tanken på glassen som höll mig uppe en stund i förmiddags när jag följde med maken och gick i skogen !
Jag blev så utslut på ... Men vi såg spår, skit och brunstgropar så lite spännande var det !
Sen sköt de en skaplig oxe bara en bit bortanför oss , och två kalvar senare på dagen !
Så jag har haft en skaplig dag .
Satt på pass på eftermiddagen och har därigenom fått lite både och !

Maken och storkillen vände i dörren i stort sett och gav sig iväg t Jaktkojan igen , ska jaga där i morgon är det tänkt !
Vad vi gör vet jag inte än ! Skönt att inte bestämma så där hundraprocentigt , jag hörde nån som viskade om ett glas vin ...
MellanK är hos kompis i Skelleftetrakten , spännande att höra hur det är där , han var lite hemlängtan redan igår kväll ....


Sen måste jag tacka f kommentarerna ang förra inlägget ....
Ibland känns det bara lite... sådär ni vet !
Men klart jag bloggar ! Så länge ni vill läsa !
Så roligt att jag kan bjuda på nåt !

Nu är det duschen som hägrar

sen          



Kommentarer
Postat av: Maria

Fram med glasen så kommer jag som ett skott...

2008-10-10 @ 21:03:56
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: positiv

Jag vill bara säga.Jag läser din blogg o tycker om den.Vill man inte läsa den så behöver man ej detta.Du verkar vara en härlig tjej.

2008-10-10 @ 21:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0