Wow

säger jag bara , wow...
Mellank´s hockeylag var på cup i dag ( igår ) och de vann , och vann, och vann igen ...
Fantastiskt kul , ifjol tror jag de förlorade alla matcher och tvåsiffrigt ibland...
Så jag är så glad för deras skull !!! Och inte nog med att de vann ,de spelade hockey, placerade sig , passade och impade stort !

Väl hemma så fick vi se A-laget förlora men mot ett lag som var  bättre , och de gjorde det mycket bra de som spelade , en kämpainsats att spela när man vet att motståndet är kompakt och tungt  ...

Sen har jag varit på en mycket trevlig älghippa, med mycket trevliga människor länge sen jag skrattade så gott !....
Bra band Kyss Karlsson ... från strycksele

Och nu vill mellan K att jag ska sova....

Bäst jag gör det !

( Och hörni - jag var nykter , till skillnad mot vissa andra "blink blink " men kul var det )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0