well well

Lördagförmiddag, ska ta mig ut på promenad om en stund i det fina vädret , jag lovar ...
Lilla Kärleken vill cykla !

Drog mig ut på loppis i Stensele och tog en runda , hittade en silverbricka som lilla K vill ha födelsedagsfika på!Helt Okej !!!
Skulle svänga förbi vännen när jag lix var i faggorna men det var redan folk där- så jag gjorde det inte... Orkade liksom inte .... vara mycket trevlig orkade bara vara lite trevlig ... eller ... 

Ja ja näsan rinner och jag nyser, men det ska väl gå över, känns som dagen är för fin föratt bara ligga inne på så vi tar en tur i sakta mak .... Ochser så småningomvad dagen i övrigt har att bjuda på...

Kul med loppis, man ser att det finns/ kommer hit folk som man inte vetat om ... inflyttning ! = Kul!

Och förresten- det är klart att jag litar på mina vänner om jag ger de ett förtroende, men man kan ibland förstå att det man inte säger- också kan uppfattas och tolkas ...så har det väl alltid varit ! Skvaller ni vet !!!

Kommentarer
Postat av: Anna

har köpt ett nytt allergimedel som ska vara great!! Finns på hälsokosten, heter nått med nezeleze eller nått =)

2008-05-03 @ 16:06:05
URL: http://annaslya.blogg.se
Postat av: Stannapannana

Oh wow funkar bra ??? Är det sånt pulver jag hört talas om???Kram

2008-05-03 @ 16:36:49
URL: http://ludvigssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0