Intet nytt

under solen , det är alldeles för varmt - skönt men varmt, så man inte ids göra så mycket, man vill bara ligga i hängmattan ( om jag hade nån ??!!) och lata mig,
Jag bävar och våndas för varje dag som går så kommer min pollenallergi allt närmare, 
Jag blir jättedålig - alltid ...

Så just nu njuter jag av att kunna ha fönster och dörrar på vid gavel, att kunna cykla ute, att sitta i solstolen , att inta frukosten på min uteplats,att umgås med mina barn ute, att hänga ut tvätt , har i o f sig inte börjat det än det blir längre fram i sommar , när min pollensejour börjar ge med sig .....

När jag bloggat klart måste jag ut på nätet och leta kläder till mina killar, det är fantastiskt hur oförberedd jag ALLTID är när det blir så här,= väderomslag, varma dagar betyder att man springer i shorts och t-shirts, men om man bara har ett par shorts så blir det lite jobbigt när de ska tvättas ....

Meeen det är skönt med denna värme ....
Hoppas det håller i sig , vad tror ni ? Skolavslutning i långbyxor och kofta eller shorts och kjol ?

Svammel nu är det klädjakt !

Kommentarer
Postat av: Vicky

Jag hoppas ni kan ha shorts och kjol.man har ju som fastnat för värmen nu=)

2008-06-04 @ 07:27:08
Postat av: Monica

Halloj, vet att din pollen är värre än min men för mig nar Nazaleze som finns på hälsokostaffären ett himmelrike. Värt att testa.. Kram kram från ett soligt o torrt Märsta (gräsmattan är BRUN) .. men +26 i poolen :O)

2008-06-04 @ 08:50:20
Postat av: Stannapanna

Vicky ; Jo vi kan ha lättare kläder nu , tack och lov att man är tjej, och att det finns kjol !

Monika; Jag har hört om den här nazaleze och tänkt prova, men de har den inte här i Big Lake vad jag vet ... så det blir när jag får tag i det ! Ha så skönt i sommarvärmen med dina godingar !

2008-06-04 @ 10:26:11
URL: http://ludvigssons.blogg.se/
Postat av: Monica

Har börjat bli lite rörligare efter snittet. Om jag passerar en hälsokost så fixar jag en till dig och antingen postar jag den eller skickar den med färghandlarns mamma som kommer på besök nästa helg. För mig har den varit super. Vi njuter annars i solen och skruttan blir 14 dagar idag. Nätterna har varit hemska men nu i natt fick jag sova lite... Tur att man har glömt allt detta... Läste inlägget fr "Lisa".... Stå på dig vännen du är bra och som sagt var jag tror inte att frissan o murarn har något emot att bli omnämnd och knappast heller kaffekompisen. Fattar inte att folk läser och orkar irritera sig. Då kan dom SLUTA läsa. Själv tycker jag att du har en underbar blogg. Känner mig alltid lite hemma när jag läser.. Hälsa bara kaffekompisen att hon får blogga lite oftare :O) KRAM från oss... hälsa alla.

2008-06-04 @ 14:19:27
Postat av: Monica

Har börjat bli lite rörligare efter snittet. Om jag passerar en hälsokost så fixar jag en till dig och antingen postar jag den eller skickar den med färghandlarns mamma som kommer på besök nästa helg. För mig har den varit super. Vi njuter annars i solen och skruttan blir 14 dagar idag. Nätterna har varit hemska men nu i natt fick jag sova lite... Tur att man har glömt allt detta... Läste inlägget fr "Lisa".... Stå på dig vännen du är bra och som sagt var jag tror inte att frissan o murarn har något emot att bli omnämnd och knappast heller kaffekompisen. Fattar inte att folk läser och orkar irritera sig. Då kan dom SLUTA läsa. Själv tycker jag att du har en underbar blogg. Känner mig alltid lite hemma när jag läser.. Hälsa bara kaffekompisen att hon får blogga lite oftare :O) KRAM från oss... hälsa alla.

2008-06-04 @ 14:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0