Puckad

Vid middagsbordet busades det friskt , pappans mackor fick inte vara ifred och tallriken flyttades när han klev upp för att göra nya mackor...
Det fnissades och skrattades....
Ungarna skojade om att pappa minsann var lik en häst när han tuggade och gapade ...då säger pappa lite surt och klappar sig på magen
- NÄ jag är faktiskt en kamel för jag har en egen Puckel , ...
Ungarna gapskrattade ! Och jag med !

Mejan m familj kom över och hängde i vår soffa en stund till början på Let´s Dance
Jag kan inte riktigt se underhållningen i detta dansprogram - jag tycker inte det är bra - men hänga framför tvn och vara sällskap går bra ! Och äta glassen och frukten ! Mumma !

Vet inte om jag kanske gjorde mig ovän med nån idag .. lite tråkigt i s f ... men jag kan inte vara tyst i långa loppet när jag känner att nåt blir fel... ni som känner mig vet att jag brukar kunna säga vad jag tycker och det kanske inte tas emot så bra i alla läger... jag vet inte !
Men jag är sån ni får ta mig som jag är !
Jag tränar på att tänka mig för innan jag säger saker och ting, många gånger så kanske jag behöver tänka efter innan jag säger nåt så att jag framför det på ett bättre sätt än om jag kastar ur mig saker och ting, men ibland så kommer det bara ...
Ha en fortsatt god fredag kväll

Löv Ya almost all ! ;-))

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har samma "problem". Önskar att ja va lite mer ödmjuk... jag var himmelskt ödmjuk på bb före och efter Leia så mycket att jag trodde jag blivit personlighetsförändrad! men det gick över... ;)

2008-01-26 @ 15:07:43
URL: http://linda1979.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0