Ser du stjärnan

I det blå ? Allt du önskar kan du få ..
Ja och ibland kan det vara lite ödesdigert att önska , men
Vi kan duscha och tvätta hemma, vi har en hel del julmat hemma, vi har många - de flesta - klappar inslagna, tomten verkar ha skrivit in oss på rutten, och jag kan nog snart andas ut...
bildkavalkad
Tadaaaaaaaaa
 
först ut ; en spegel spegel på väggen där, som jag tittat efter sen jag fick det lilla bordet klart,



Sen lite före bilder ... efter rivningen då vi upptäckte vattenskadan...
Lite kuriosa, panelen på väggarna var överblivet material från bygget av GRill 79 nuvarande Frasses !





Originaltapeten som satt när maken flyttade in och det bara var betongväggar i hela källaren...



Och nu ... gryniga bilder men jag tror att ni ser en viss skillnad, och som jag sa , det är inte värsta lyxen , men för oss är det det, och vi är långt ifrån klara m inredning, det blir nån sorts investering efter jul...



Från början hade vi en trävägg precis på bortre sidan av elementet, så man såg inte duschen.



Vi flyttade väggen till bastun och satte dörren i hörnet ...




Så mor - du är så välkommen hit till jul , och tjejer , nu är det upplagt för badtunneparty !!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

urläckert!!!!!

2008-12-20 @ 22:31:12
Postat av: Maria

Jippey kayee... badtunnefest blir det!!! Så fort febern släppt är min kropp redo för en massa nya blåmärken!!! Göm whiskeyn å cyklarna bara ;)

2008-12-20 @ 23:15:39
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Lina

SNYGGT!

2008-12-21 @ 14:17:12
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Hera

Åhh, vad fint ni fick det!



God Jul!

/Hera

2008-12-21 @ 14:55:11
URL: http://hera.blogg.se/
Postat av: Johanna

Den mattan va jättesnygg. Mycket fräscht blev det.

2008-12-21 @ 15:41:22
URL: http://yomagic.blogg.se/
Postat av: Linda

Gu sikken snygg matta! Tror minsann jag har en likadan! =)

2008-12-21 @ 16:41:40
Postat av: Linda

Jasså! Inge vin ikväll, då kan du ju lika gärna komma å spinna!?

2008-12-21 @ 16:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0