lögner

Jag avskyr när nån ljuger för mig , och när jag ser att den här människan talar inte hela sanningen , jag har försökt överse, men ikväll tog jag tag i det ...
Gaaaaaa

Tycker inte heller om när jag lämnar ut förtroende och senare förstår att det förts vidare , detta har gjort att jag inte litar på folk , trodde inte jag skulle vaara så lätt att föra bakom ljuset men nog gick det tydligen ,
Gaaaaaaa

Jag räknar till tre och tänker att de här människorna förstår nog inte bättre , jag får överse och förlåta i vanlig ordning, men lita på ? Neeeeej !  ( Ha tills nästa gång jag är lurad ;-S

Ja ja , har varit på pass på cykeln, ett kort ett, eftersom vi skulle vidare,hade med mig lilla K som gjorde sit-ups och tränade på en dyna bakom mig, fick som le lite när jag hörde hur hon räknade och tränade...
Hon sprang lite och hoppade t musiken , men skötte sig bra !
Sen drog vi vidare på Me&I party hos Mejan , huuu vad mycket fina kläder, fick några reaplagg med oss hem och beställde nåt plagg också !
Och gott fika var det ... allt hembakat , jag är impad !

Så nu väntar sängen fast jag skulle egentligen ta tag i andra saker ... Det är snart jakt vet ni och då blir det inte mycket gjort här hemma på ett tag ...


Kommentarer
Postat av: Linda

Men! Va ha du för folk omkring dig egentligen??? B'js.

2008-08-26 @ 22:32:04
Postat av: ÅM

Usch och fy för lögnare!!

2008-08-27 @ 19:20:45
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0