Grrrrrrr

Skulle lägga in bilder från min mobil , men det bara skiter sig, går inte att föra över filer från / till mobilen, telefonen bara startar om sig .... fattar inte det , den är ju ny....men he är väl jag som int begrip
Skulle ju visa bilder från helgen , och bilder på sonens ;

JÄGARBEVIS!!!! Han har ÄNTLIGEN klarat teorin på jägarexamen, han är dock bara nyss fyllda 12 år och får inte jaga själv m bössa förrän han är 15 då under uppsikt av en äldre jägare. Han har kämpat HELA vintern med teorin , hoppat över en hockeyträning varannan vecka och läst och pluggat , han har skrivit några prov men kuggat och nu äntligen säger jag !!! Jag är så stolt och glad för hans skull och killen är som en sol ...... Det som återstår nu är skjutningen , men det löser sig !!!
Gå in på jägarskolan och prova göra ett test ska ni få se att det är skitsvårt !

Så nu blir det skytteträning , när skjutbanorna tinar fram då förstås !

Var hos bästa svägerskan och firade hennes make , hon har så gott fika ... då kom vi in på samtalsämnet Raspeballer - min syster rekommenderade dem , ska nog prova i helgen - vad det är ??? Jo det ska ni få höra en  annan dag - Ica har nån tävling om just det nu så.......det avslöjar inte jag nu !

Kommentarer
Postat av: Monica

Aha kan det vara A från våran klass?????

2008-04-29 @ 10:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0