skit också

...var till läkaren i dag ... trodde i min enfald att jag kanske skulle få lite hjälp kanske en remiss...
Men icke då Pef- mätningen var bra , lungorna lät bra , alltså mår jag bra . försökte förklara att jag vet det där men jag MÅR inte bra ! Jag har ont i bröstet, hostar och hostar är hes och skrovlig, Ja ni ska inte behöva höra allt , men summan av kardemumman blev att jag fick byta mediciner till nya med samma funktion, jag skulle få röntga lungorna " men det visar nog inget "  och sen skulle jag höra av mig om ngr veckor

Jag sitter på jobbet nu och gråter för stackars Emma , ha ha ha frustrerad nånting !
Men det är väl bara att ta nya tag !

I morse sa Alma nåt skoj , så jag sa "Åh Alma vad jag gillar dig du är så klämmig "
Då tittar hon grymt på mig och säger ; "jag är väl inte alls klämmig jag är söt !"

Jo jo visst det också ! Hon åker till Umeå i dag m Moster Mia m familj och ska vara borta hela helgen ! Lilla gumman som blir stor hon håller på frigöra sig från sin mamma nu och det är lite kämpigt ibland!
(mest för mamma förstås )


Vet ni mina vänner jag är så glad att jag har er även om min tid just nu inte riktigt räcker till ! Men ni vet att jag gillar er ! You know who you are !
Host host krax krax ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0