vilt i skogen

går det till ibland...
Slagsmål och sticksår....
En ganska skaplig älgoxe sköts i söndags i ett jaktlag jag känner väl till ..
Den fick man bortdömd ( den är inte tjänlig att äta och räknas inte bort från licensen) p.g.av att den hade sticksår och skador på hela kroppen. Ett horn hade gått av ca 5 cm från hornstocken ( vid huvudet ) så den älgen hade varit i slagsmål med annan tjur förmodligen om brudarna i skogen ...
Det är inte lätt att vara sugen på sex alla gånger ;-))
Men vad intressant det skulle vara om männen rök i hop och slogs om sitt hjärtegull ... och kissade i gropar som man rullade i och stampade omkring i för att lukta gott och dra kvinnorna till sig ...
(Det kanske är det man försöker när man super sig full och går på krogen ... ???)
Eller not ! Det luktar inte gott om en brunstoxe kan jag säga !

Ja vår snattare ... ringde t mamman i går - hon var glad att jag ringde tror jag , inte av anledningen till att jag ringde men att jag gjorde det.
Jag sa att vi inte tänker polisanmäla den här gången utan tror och hoppas att det blev en minnesbeta, "ja men om det blir någon fler gång får ni ju vidta ytterligare åtgärder " tyckte hon . Klok mamma - det är ju inte roligt att få såna här samtal så - hon hanterade det bra tycker jag ... killen fick nog sina laxar värmda kan jag tro.
Så bara så att ni vet - jag vill också veta om mina barn är involverade i något !
Tror attt lilla stumpan är på g att bli sjuk - men vi ska inte klaga !!Det finns de som har det värre !
Som lilla tjejen som brutit benet igen !
Tänker på er !


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har aldrig sett eller hört Terry Evans men folk säger att han är en av dom bästa mediumen :-) Jag hoppas få kontakt med mina anhöriga på andra sidan! :-)

2007-10-16 @ 20:31:16
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0