åh vilken lång dag det har varit

brukar lilla tjejen säga när det hänt mycket under dagen - idag har det varit en lång dag för mig ...
kändes som jag hade så mycket att skriva var börjar jag ....

Jobbet - vi fick oväntat besök till Lunchen i dag - 
                                                        Gevalia Kok Mellanrost    Mejan kom från jobbet - trevligt , fast jag inte hann surra så länge men hon sköter sig ju själv - känner sig hemma i vårt fikarum menar jag ! ;-))
Sen hade vår fantastiska hårfrissa och vän bokat tider till tre ur vår familj så det var skytteltrafik mellan 13,30-15 Hon är suverän och barnen och maken blev så fina ! Ett av barnen blev klippt i måndags ...
Här kommer bilder      Lilla tjejen som byter kläder tolv ggr / dag minst 

Storkillen pluggar jägarexamen allt vad han kan mellan träningar och plugg              

Och sen då mellankillen som är en liten spjuver...   
Ska på kvartssamtal för honom i morgon så vi satt och skrev på individuella Utv.Planen i kväll , till saken hör att hans pappa skriver som en kratta- vi älskar honom men det kan inte hjälpas han har nån sorts dyslexi eller läs och skrivsvårighet....
Barnen skriver bättre än vad han gör och det vet de om ... jag skulle försöka hitta nåt han skrivit och fota av men det blir i morgon ....
Han blandar små och stora bokstäver och ja ... det är lite knep och knåp ibland för att tyda arbetsordrarna på jobbet .... men oftast förstår vi vad det står ... ibland får vi fråga ... och ibland kan han svara annars så gissar vi ;-)

I alla fall säger pappan ska verkligen lilla J sticka ner nedanför raden ?  Hmmm jo så har det ju typ alltid varit ...
När han sen frågar om han ska skriva ner nåt till spjuvern så säger killen Nääähä du det får du inte då kan vi inte läsa ...

I alla fall hann jag med en prommis med bästa A innan vi följdes åt tillsammans m Mejan till  Hera och Grattade på födelsedagen !
Så med andra ord en LÅÅÅÅÅNG dag !

C Ya Over and out Twist and shout !

Kommentarer
Postat av: Anna

dom är där ungarna är det underbaraste som finns!! saknar er!!

2007-10-18 @ 09:03:25
URL: http://norrlandsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0