Söndag

image3image2

Flygarhelgen är över för den här gången ! Brukar vara rätt så skönt när man får gå till jobbet igen och få lite normal vardag tycker jag !
Men vi har haft en skön helg ! Dåligt väder men det går ändå ! Vi har pysslat hemma , varit lediga och haft det bra Stora O jobbar i kväll men vi har hunnit en hel del !
Lilla A leker frisör och terrar sin omgivning som ska sitta i frisörstolen och bli kammad och man måste få spray i håret oxå ! Som tur är det vatten hon sprayar men .... Vad månde bliva !? Här terrar hon mellan As kompis J som verkar ta det hela med ro !
Sen var vi ju för första gången i världshistorien med i en springtävling hela familjen ! Och det gick ju riktigt bra !
Spöregn var det så min andning var inte okej men barnen sprang riktigt bra Lilla A sprang 200 m Mellan A 1000 m och blev 4;a och Mindre O 2000 m och han blev 2:a vilket var jättebra för han slog många av de konkurrenter som han blivit slagen av förr !
Stora O och jag "sprang " (lufsade är en bättre benämning) 4,5 km och det gick rätt okej !
Alla barnen fick medaljer men "nån" var inte så pigg på att vara med på kort !?
Vi firade sen m barnskumpa och bastu!
Sen var jag lite chaffis i går kväll t några kompisar en stund som skulle ut och roa sig så jag kom hem rätt sent ( m mina mått mätt ) Men som tur var fick vi sova en stund i morse !
Jobb i trädgården i dag och lite spinning i kväll barnen skötte sig själva en stund de är duktiga på det !
Skööön helg m a o !
Over and out !

Kommentarer
Postat av: Anna

Älskade ungar!!
Kom hit nu då!! jag längtar ihjäl mig!
kram

2007-05-20 @ 22:35:56
URL: http://norrlandsanna.blogg.se
Postat av: Mormor/Mamma

Kram till Er

2007-05-21 @ 09:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0