Skepp o hoj

Vilken helg vi haft, laddat batterierna till tusen .
Superväder, uteaktiviteter, Strålande sol, skoter, fiske, grillkorv...
Jag skulle gärna ta några fler såna här dagar på en gång !!!

Igår åkte vi slalom en stund innan vi hamnade på badhuset och badade och solade. mIddag hemma innan vi gick t vännerna på Gustav Roséns väg för att provsmaka bål och se på kvällens begivenhet;

Melodifestivalen  - som jag deklarerat tidigare så tycker jag om ugglas, hon sticker klart ut, men om det är nån vinnare vet jag inte ... Sen vann inte hon utan nästa tjej som stack ut m en annorlunda låt. Okej tycker jag , vi har skickat EMD-Måns- Perelli kopior i flera år och bara hamnat långt ner så varför inte pröva nåt nytt ?!
Men  bästa låten kanske var den här ändå ???



Idag blev det skoterfärd ut på en tjärn för lite fiske, grillning, korsordslösning och surr, vi hade sällskap av trevligt folk så det var roligt !
Killarna åkte hem tidigare för att gå på bio
Vi andra Var ute på Långnäs och skottade snö i eftermiddag , det var inte lika mycket som i fjol när vi var ut, men vilket ställe- skönt att vara där en sväng !
Sen gräddade vi våfflor och ska snart se Beck !

I morgon kan det bli lite bilder från helgen ...


Jag kan inte låta bli att tänka - varför ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0