we are the champions

my friends - Skrålade mellanK och jag när vi kom in här hemma ikväll - för jag var minsann med i matchen ( dock från läktaren - skrålandes men jag var VÄLDIGT med - som vanligt ! ) ;-))

De har varit i Lycksele idag på hockeycup med 7 andra lag och spelat matcher hela dagen. Vi blev hämtade 06,30 i morse de spelade 4 matcher och vi kom hem ca 21, men det gör ingenting alls för de tog hem RUBBET !!!

De vann alla matcher och fick kämpa hårt i finalen för de var mega slut på  , vann efter ca 2,41 min in i förlängning m 4-3 mot Lycksele !!! Gissa om gårdagens hockeymatch på tv var ingenting spännande ALLS i jämförelse m denna ... ( Den var väldigt nagelbitarspännande för er som missade den )
Vi var så glada !!!
Bilder på bucklan och plaketten har Yomagic lagt ut - jag länkar - hoppas det går bra annars får du höra av dig ...
Foton på mellanK med bucklan kommer i morgon !

Kom hem till familjen och är helt slut på , men då har jag ett glatt mail på lådan - nu vet jag bara inte hur jag ska göra ??? Undrar om jag kan få sällskap- om jag ska ?? Det blev inte riktigt det jag först planerade men vi kanske ska börja med den här ? Det har jag ju också önskat och pratat om i många år ?
Men långt var det och ??? Samtidigt så är det inte så tokigt ???!!!
Ja ja måste fundera och prata ??!!

Nu sitter maken i rummet m jaktkompisar och pratar - jakt !? Jag tror jag går isäng ...

Förresten -30 g kallt i morse där det var som kallast när vi åkte ner... va har ca -20 nu ... Härligt !

Kommentarer
Postat av: Linda

grattis!

2009-01-04 @ 22:51:10
Postat av: lovisa

Åh va kul att det svänger :)

Syster sa att ni va bra idag.

2009-01-05 @ 00:14:27
Postat av: Johanna

Går bara fint:-D

2009-01-05 @ 12:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0