min vän är borta

det känns så fruktansvärt jobbigt, hon mådde inte bra,
allt var skit, relationen oss emellan fungerade inte alls vi kunde inte kommunicera,
jag brukar veta vilka knappar jag ska trycka på när hon är på det där humöret,
men nu var det som att hon inte ville göra mig till viljes alls,
Samarbete fanns inte i hennes ordlista, jag har gjort allt för att få det att fungera
Vi har ju haft en i mitt tycke och med mina mått mätt långvarig relation,
och allt har fungerat i stort sett smärtfritt,, lite smågnissel ibland men ,
 ja inte så att vi skulle göra slut direkt, det har som alltid ordnat upp sig

Jag fattar inte vad som hände , men hon gav bara upp,
låste sig och ville inte alls vara med, la av mitt i ett samtal, slutade lysa upp i mitt liv som jag var van med,
Det är ju så när man vant sig vid varandra och tycker om varandra .....
Nu blev det som det blev, och det värsta är att jag fått en ersättare som smugit sig in i mitt liv,
en som jag inte trivs med som jag inte förstår mig på alls, 
en  som jag bara vill bli av med men vet inte hur jag ska bära mig åt...

MIn kära Sonia Eriksson W880i har blivit krasslig och är inlämnad på reparation, det var jättesnällt att jag fick låna Unga fröken Nocia men jag trivs inte med henne ....
förstår mig inte på henne alls, hon har ingen finess....
Jag längtar efter min vän som jag hoppas snart kommer tillbakas....


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan den va bra Anna!!!!

2008-02-20 @ 22:04:51
URL: http://yomagic.blogg.se
Postat av: Lina

Jag vet precis hur det känns...

2008-02-20 @ 22:10:05
URL: http://anill.blogg.se
Postat av: Hera

Jag blev jätterädd!
Huva va du skräms!

2008-02-20 @ 23:01:52
URL: http://www.hera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0