Födelsedag/Morsdag

Har firat i dagarna två. Fredag var bakardag med gomiddag och mys med familjen, medans kakan var i ugnen gjorde maken och jag ett nedslag på ungdomsgården och utställningen som var där. Fina ungdomar, suveräna ungdomsledare och en intressant utställning! Lördag var det fixardag för middag med mina vänner - började dagen med en långpromenad i skönt väder. Hundarna och jag gick ungefär en mil. Så skönt! Middagen blev mycket lyckad - och jag kan bara instämma med dem som påstår att det är gästerna som gör festen! Så mysigt och trevligt! Önskar bara att jag kunde bjuda alla fina människor jag tycker om, men det skulle bli flera hundra och det ryms tyvärr inte i mitt hus..... Tack till mina fina (25 personer!!!) som kom igår!!! Och tack för alla gratulationer på olika sätt även idag!!! Ni är alla så värdefulla och viktiga! Jag önskar av hela mitt hjärta att ni verkligen känner det och förstår att ni har en plats i just mitt ♥ alla på olika vis! Kram på er! Nu en bild på tårtan som min fina kärlekstjej gjorde till mig; Dagen idag har vart lugn, firande av familjen, middag på hotellet med bl. annat en blivande 70-åring, umgänge och firande av en 15-åring och bara massa myspysande :-D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0