En lisa

Ibland bara känns det som man kokar över. Ikväll var planen gymet och spinning kl 19. Liten kärlek och jag skulle först se klart en film som vi börjat på tidigare. Vi hade myst ner oss i sängen framför tvn och stängt dörren medans killarna skulle stöka bort middagen klart och åka iväg. Ingen kom ihåg att vi har en "liten" jämthundsvalp på sisådär fem månader. Nu klarar han sig rätt bra själv, men när kl var 18.35 så bestämde vi oss för att rappa oss och åka iväg. Det var bara det att när de två andra småhundarna kom in så blev valpen så lycklig så han kissade på sig... på typ HELA nedervåningen... Det var bara att rappa sig och torka och skura hela golvet. Sur blev jag på ägaren (storkillen) som glömt bort sin blivande jaktkompis.Då var det rätt skönt att trampa hårt en stund.  En lisa för själen att göra av med lite argt.
Lilla kärleken drog iväg till vännen min som igår hämtade hem en liten halvsyster till Sixa. Jag fick följa,  så nu får vi kompisvalpgosa lite!!! Härligt!!!
 
Resten av kvällen har tillägnats bakning för i morgon är det dax för vinlotter här hemma, najs!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
o
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0