kallt igen

Jag har liten Sixa som trycker sig mot kaminen för att få govärme då det är 24 grader kallt ute- igen. Kärlekstjejen är på ridlektion jag hoppas verkligen att hon håller sig värmen på hästryggen. Annars har jag idag varit sällskap en stund till min systers stortjej som äntligen efter sex månader kommit hem från lasarettet, hon tillfrisknar som bäst hemma. Som skönt att hon är hemma igen. Livet förändras och vi med. Det är så sant som det är sagt! Väntar på att få besök av goda vänner så vi får surra, är länge sen så nu behövs det . Ska planera en utflykt också är tanken.

Igår var jag på vinlotteri och fick gofika, vann inget men var nöjd med en trevlig kväll! Efteråt hann vi spana i färska spår, Sivan var 'djuriskt' intresserad och det var 'dödligt' spännande. Även om vi bara fick spana på spåren. Spår efter vad? Ja gissa det ni!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0