Härliga underbara vara

Har haft en superhärlig vecka! Med allt som är viktigt och hör till. Umgänge med familj, goda vänner, ätit gott - massa grillat bland annat, njutit av fint väder och dåligt väder då vi fått kura framför kaminen Fått jobba en hel del och skratta i massor med. Jag hann till och med gå ut på uteplejset nr ett trean och ha en roligt stund där :-) Och i helgen har jag fått vara helt själv hemma och haft massor med kvalitetsegentid- värt hur mycket som helst. För man saknar. Saknar sin man och sina barn, hundarna och väsenet de för när de är hemma, gruset på golvet ochde smutsiga glasen på diskbänken. Nåja vissa saker saknar man mer och andra mindre.
Men det har varit en skön helg. Jag fick ägna fredagkväll och lördagkväll åt vad jag ville, jag såg på hockey, gjorde den mat jag ville, läste lite engelska och lite matte. Jag hann gå till min fina mammsegull och vi följdes åt till systeryster en stund. Det var mys på hög nivå.
Att jag dessutom fått njuta av en Löp och walkhelg med Uman Puls och massor med energipåfyllning i dagarna två med intresserade och intressanta människor var en rejäl bonus. Jag trodde verkligen inte jag skulle tycka så mycket om det. Jag är fascinerad, förundrad och glad över alla duktiga människor som finns alla ledare, kunniga och intresserade människor som delar med sig av allt de kan och alla som vill delta vare sig vi är på gym eller på andra pass av annan karaktär. Som bor nära här och kan förmedla massor. Att till och med jag som inte är tränad och inte springer utan bara walkar kan hitta och få ut en hel del av en sån här helg är ett bra betyg. Så nu är det bara att fortsätta med det jag önskar. Att hitta(planera in) tid och motivation.
Att jag avslutade helgen med att ta en promenad på en timme räknar jag med som en start, distanspass kallades det, vad jag förstår.
Nu blir det Annika Bengtsson och jag en stund!
 
// Stannapanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0