Statistik

Tror maken höjer min besöksstatistik när jag la in klippet på mannen som kissar då björnen håller på springa över honom och hans fru skriker och svär. Jag la in det för att maken lättare skulle hitta till klippet då han inte har så lätt för datorer- s.a.s.

Nu är vi klara - ska bara gå igenom kläderna så är vi laddade. Fikabordet är dukat, kakfaten framplockade och uppdiskade, kakorna står i givakt på bänken, mellankillen har gjort cupcakes som vilar i matkällaren, servetterna är vikta, kaffekokaren laddad, ballongerna uppblåsta, björkarna står nergrävda efter grusgången, blommorna är bundna, korten påskrivna, paketen inslagna för i morgon är det kalas HELA dagen.
Liten Kärlek ska fylla 9 år och går ut tredje klass, mellanKillen går ut sjätteklass och stora sonen går ut 9e klass.
Så det blir kalasfirande hela dagen - och kvällen gissar jag.
Nu ska vi se till att kläderna hänger startklara på galgar- tjing på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0