Idag är första dagen

på resten av mitt liv. Jag gjorde det i dag - tog steget ut i nåt okänt. Jag vet inte om jag fixar det och jag har satt ett mål. Hör ni vad jag säger. Jag har satt ett mål. Ett delmål uppnådde jag idag då jag tog tag i situationen som jag dragit på vansinnigt länge. Och sagt att jag skulle vilja, nån gång, tänk om...
Fatta vad härligt - vilken sinnesfrid, euforisk sinnesfrid när jag satt ett mål och uppnått det.
Det är ett litet steg för mänskligheten - men för mig är det stort !!!

På måndag börjar allvaret.
Härliga tider.

Sitter framför tvn med mellanKillen. En laddad mellanKille som packat väskan och tjatar om hämtning, pengar, packning, skjuts inför sin resa i morgon. Han längtar efter att få åka till min bästa moster och hennes familj och få njuta en hel helg med dem.
Jätteskoj att han får komma dit. På söndag ska han spela hockey i Umstan så det passade som hand i handske.

Resten av familjen blir hemma och njuter av lugnet ;-) Och längtar förstås.
Lite volleyboll kanske, eller slalombacken, eller ishallen ( inte för mig förstås jag har sviter fortfarande så jag drar mig för att göra nåt liknande... ) eller bara njuter av tillvaron.
Ishallen blir det i alla fall på söndageftermiddag då storKillen har match.

Det du inte hinner idag hinner du i morgon. Men det är skönt att få det gjort idag ;-)


Kommentarer
Postat av: Lina

Nyfiken i en strut...

2012-01-12 @ 22:15:00
URL: http://anill.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0